Sisältömarkkinointi on vaikea laji. Kirjoittaminen vaatii asiantuntemusta, taitoa kirjoittaa selkeästi ja riittävää resursointia. Ilman näitä sisältömarkkinoinnin tulokset jäävät heikoksi.
Mitä sisältömarkkinointi on?
Sisältömarkkinoinnin treenikämppä – täällä verryttelen ajatuksia ja lämmittelen ideoita
Muutama päivä sitten kerroin, kuinka harjoitus tekee mestarin myös sisältömarkkinoinnissa.
Siksi elvytin myös tämän blogin.
Harjoitus tekee mestarin – myös sisältömarkkinoinnissa
Oletko suunnitellut sisältömarkkinoinnin käynnistämistä, mutta et tiedä mistä aloittaisit?
Sisältömarkkinointi toimii – vaikka mainostoimistosi muuta väittäisikin
Teen sisältömarkkinointia itselleni, yritykselleni ja asiakkailleni.
Kirjoitan, bloggaan, luen ja sometan. Siinä välillä tapaan ihmisiä, saatan lähettää muutaman sähköpostin vanhoille kontakteilleni. Lue loppuun
7 vinkkiä, joita noudattamalla saat minut seuraamaan blogiasi
Haluatko, että luen sinun blogiasi? Pidä huolta näistä 7 asiasta, niin kymmenkertaistat mahdollisuutesi!
Lue loppuun
Mobiili tuli jo – oletko vieläkään valmis?
Tiedätkö, kuinka suuri osa lukijoistasi lukee tekstejäsi kännykällä tai tabletilla? Muistatko ottaa heidät huomioon?
Ainutlaatuinen sisältö erottuu edukseen
Julkaisetko verkossa ainutlaatuista sisältöä vai ainutlaatuista roskaa? Tiedätkö, miten ne eroavat toisistaan?
Yksi sana vangitsee lukijasi paremmin kuin mikään muu
Jaksatko lukea suomalaista sisältömarkkinointia?
Minun pitäisi jaksaa. Silti luovutan usein jo ensimmäisen kappaleen uuvuttamana.
Lue loppuun
Sisältöspämmi on halpaa ja valmiiksi pilaantunutta
Me kaikki törmäämme usein sivustoihin, joissa tuntuu olevan jotain vialla – vaikka emme osaisi tarkkaan sanoa mitä.
Todennäköisesti kyse on verkkoa piinaavasta sisältöspämmistä. Lue loppuun
Sisältömarkkinoijan suurin painajainen
Bloggaajan suurin painajainen on se, että kukaan ei lue hänen blogiaan.
Eivätkö kirjoitukseni kiinnosta ketään? Onko kaikki vaivannäköni turhaa, kuvittelenko liikaa itsestäni?
Lue loppuun