Sosiaalinen media
Markkinointi sosiaalisessa mediassa on helpoin ja nopein tapa tehdä kuluttajabrändistä tunnettu.
B2b-yrityksille taas some on erinomainen tapa jaella sisältöjä uusille lukijoille ja rakentaa asiantuntijamainetta. Erityisen hyvin sosiaalinen media sopii asiantuntijan henkilöbrändin rakentamiseen.
Suomessa markkinointiin sopivimmat sosiaalisen median kanavat ovat:
Sosiaalisella medialla on tärkeä rooli inbound-markkinoinnissa: sen avulla oman median sisältömarkkinointi saadaan jaeltua uusille yleisöille.
-
B2B-markkinointi sosiaalisessa mediassa
Sosiaalinen media on pitkään ollut keskeinen kanava kuluttajamarkkinoinnissa, mutta se toimii loistavasti myös B2B-markkinoinnissa.
-
7 syytä jättää X eli Twitter markkinoinnissa
Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa on kiistaton, mutta kaikki alustat eivät välttämättä sovi yrityksesi tavoitteisiin.
-
Mitä markkinointipäällikkö voi oppia Instagram-vaikuttajalta
Instagram-vaikuttajat hallitsevat suvereenisti sosiaalisen median salat ja tietävät, miten sitouttaa yleisönsä.
-
Vuonna 2017 LinkedIn on paras b2b-somekanava — kun tiedät, mitä teet!
Aloitan heti paljastuksella: Minulle somesta on ollut enemmän hyötyä kuin SEO:sta.
-
Sinun yrityksestäsi keskustellaan – halusit sitä tai et
Ihmiset keskustelevat yrityksestäsi ja tuotteistasi, halusitpa sitä tai et. Ennen keskustelut jäivät perhepiiriin ja kapakkapöytiin, nyt ne leviävät sosiaalisessa mediassa tuhansille näytöille. Siksi myös sinun täytyy seurata sosiaalista mediaa.
-
Asiakkaasi on oikeassa – myös sosiaalisessa mediassa
Sosiaalinen media on markkinointipäällikkön painajainen. Tarkoin varjeltu brändi on vaarassa, kun kansalaiset ja kuluttajat saavat äänensä kuuluviin. Siksi suuret yritykset seuraavat Suomi24:ssä tai nimettömissä blogeissa käytävää keskustelua.