Kirjoitatko sinäkin blogipostauksia yrityksesi blogiin? Tuntuuko sinusta siltä, että lukijamäärät ovat laskussa?
Et ole yksin. Lue loppuun
Kirjoitatko sinäkin blogipostauksia yrityksesi blogiin? Tuntuuko sinusta siltä, että lukijamäärät ovat laskussa?
Et ole yksin. Lue loppuun
Markkinoinnin automaatio on nyt yhtä kuumaa tavaraa kuin hakukoneoptimointi oli viisi vuotta sitten.
Valitettavasti kyse on usein samanlaisesta bulkkitavarasta kuin vuosien takaisessa hakukoneoptimoinnissa.
Oletko aloittanut vuosi, kaksi sitten blogin kuultuasi, että jokaisen yrityksen on julkaistava blogia?
Tuntuuko sinusta siltä, että blogista ei ole mitään hyötyä yrityksellesi?
Ehkä siitä ei olekaan.
Hyvä sisältö saa lukijassa aikaan jonkun muutoksen.
Lukija muuttaa ajatteluaan tai toimintaansa. Tai ehkä sisältö herättää tunteita, liikuttaa vastaanottajan ajattelemaan.
Lue loppuun
Sisältömarkkinointi auttaa sinua myymään enemmän – mutta vain jos asiakkaat näkevät sisältösi.
Ilman sitä sisältömarkkinointi on turhaa.
Lue loppuun
Jääkö blogipostauksen kirjoittaminen aina viime tinkaan? Onko aihekin vielä keksimättä?
Ei syytä huoleen — tämän postauksen luettuasi tiedät, kuinka löydät uusia ideoita kymmeniin blogipostauksiin!
Laadukas sisältö on tyhjä ilmaisu.
Lue loppuun
Viisi vuotta sitten oma, ostettu ja ansaittu media kiinnostivat kaikkia.
Nyt ansaittu media on unohdettu täysin.
Mitä oikein tapahtui?
Moni digimarkkinoija näkee sivustolla vierailijat yhden yön juttuina.
He haluavat klousata jokaisen sivulle eksyvän, tai ainakin saada yhteystiedot irti jokaiselta, jonka huulilla hymy käväisee edes hetken ajan.
Yksinkertaisimillaan markkinoinnin automaatio tarkoittaa uutiskirjettä ja verkkosivustoa. Mutta minkälaista sisältöä asiakkaasi haluavat lukea?