Aloitan heti paljastuksella:
Minulle somesta on ollut enemmän hyötyä kuin SEO:sta.
Kollegani ihmettelevät usein aktiivisuuttani sosiaalisessa mediassa. Tässä blogipostauksessa paljastan sinulle menetelmäni, joiden ansiosta muutaman minuutin panostuksella saan näkyvyyttä koko päiväksi.
Ihmiset keskustelevat yrityksestäsi ja tuotteistasi, halusitpa sitä tai et. Ennen keskustelut jäivät perhepiiriin ja kapakkapöytiin, nyt ne leviävät sosiaalisessa mediassa tuhansille näytöille. Siksi myös sinun täytyy seurata sosiaalista mediaa.
Lue loppuun
Sosiaalinen media on markkinointipäällikkön painajainen. Tarkoin varjeltu brändi on vaarassa, kun kansalaiset ja kuluttajat saavat äänensä kuuluviin. Siksi suuret yritykset seuraavat Suomi24:ssä tai nimettömissä blogeissa käytävää keskustelua.
Lue loppuun